torsdag 22. september 2011

Gratulerer med dagen!

Til vakre, modige og helt spesielle Märta Louise som blir førti år i dag. Er du her? Jeg digger deg! Og jeg er glad for at du går dine egne veier og tør ta helt utradisjonelle valg. Det er inspirerende å på sidelinjen få oppleve litt av din vei, ditt åpne hjerte. Du tør å prate om ting som noen er redd for, ting noen blir flaue over, noe som provoserer noen sånn at de nesten bæsjer seg ut. Du bare kjører på! Kult og Gøy. Du ER en lysfontene! Og jeg ønsker deg alt godt. Klem fra meg!

Håper dagen din blir fin. Se her, hva jeg lagde til meg selv for å feire:


SKY-CIRKLES

The way of love is not a subtle argument.

The door there
is devastation.

Birds make great sky-cirkles
of their freedom.

How do they learn that?
They fall, and falling,
they´re given wings.

Rumi

4 kommentarer:

  1. Enig. Märta er bærta som tør å snakke med englene.

    SvarSlett
  2. Hurra!
    Jeg husker jeg så Märtha i fullt rideutstyr på Mc Donalds i Oslo når jeg var 8 år.
    Mamma og jeg var på Oslo Horse Show og bodde på Oslo Plaza.
    Jeg hadde med badedrakt og fikk bade bassenget i topp etasjen. Fint.

    SvarSlett
  3. Haha, dette er bra skrevet. Hurra for Märta!!

    SvarSlett
  4. Siri! Nettopp - man må være modig for å gjøre det!

    Ingvild - haha! Fantastisk! Tipper det var litt av et syn. For en flott ferie for en åtteåring!

    Musikana - tusen takk! :) Hurra!

    SvarSlett