torsdag 16. juni 2011

Frokost på café, venner overalt og graffitti, i vekselvær

yeah! finnes det noe mer luksuriøst enn frokost ute? (jeg mener, akkurat når man spiser frokost ute, så er det det mest luksuriøse. frokost inne, på senga eller på toget er også veldig bra. generell følelse av luksus, vil jeg si - å ha mat)

americano og alt! 

og min barndoms elskede hanuta.

mmm... fin terrasse! perfekt blanding av blå himmel, grå skyer og hvite skyer.

fordobles antall venner om sommeren? det er så koselig å møte venner og bekjente på de plutseligste plasser. her, ei som jeg spår en lysende framtid som arkitekt, sammen med Arild, som jeg spår en lysende framtid (+nåtid!!!) sammen med meg, som musiker og altmuligmann  og tusenkunstner.

deilige farger på hausmania

de voksne bygger en skaterampe, og tre små skateramp sitter og ser på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar