lørdag 6. august 2011

Se hva vi har fått oss:


















Jeg visste jo at piano er både kult, tøft og bra, og at jeg elsker når folk spiller både piano og andre instrumenter. Men jeg var faktisk ikke forberedt på euforien over å ha et piano hjemme i vår egen stue! Takk, fine og sterke venner, både du som tenkte på oss da det var et piano til overs, og dere fire som bar pianoet opp mens Astri, Maria og jeg satt og drakk vin. Dere er så snille! Og blir garantert invitert på en meget eksperimentell og unik pianokonsert om ikke så altfor lenge. 

Nå er jeg i Nord-Norge. Jeg bare MÅ ha litt Nordlandslys før sommeren er over, og så vil jeg jo være sammen med foreldrene mine, farmoren min og bade fra den nye brygga. Ellers har jeg spist masse solbær og rips, og besøkt grandonkel Ole på gamlehjemmet. Og oi, nå må jeg snart gå - farmor har kokt kaffe og satt kake på bordet! 

Håper dere har tenkt å være veldig snille med hverandre denne helga. Kanskje dere til og med får oppleve en soloppgang eller solnedgang, eller en skikkelig episk regnskur, hadde ikke det vært fint? Tusen hjertelig takk for de fine og inspirerende kommentarene som dere legger igjen, jeg blir skikkelig, skikkelig glad. Og, la meg bare innrømme det med en gang (livet er for kort til å late som), jeg blir også superglad HVER gang jeg ser at jeg har fått en ny følger. Det er så GØY å vite at noen sitter der "på den andre siden". 

6 kommentarer:

  1. Hurra for piano! Og for snille venner!

    SvarSlett
  2. Åh, piano altså. Gratulerer! :)

    SvarSlett
  3. piano og nordlandslys.

    for et liv!

    SvarSlett
  4. Piano, snille venner og nordlandslys. Lys generelt! Hurra!

    SvarSlett
  5. Å, ja, glemmer aldri den gangen jeg kom hjem å oppdaget et piano i stua. Lykke! Gratulerer, håper dere får mange fine stunder med pianoet.

    SvarSlett
  6. Som overraskelse? Fantastisk! :)

    SvarSlett